Monday, March 3, 2008

SURAT UNTUK USTAZ

Dalam satu sesi Modul Pembangunan Pelajar, peserta diminta mengirimkan surat kepada sesiapa yang mereka ingin dalam modul berkenaan, termasuklah fasilitatornya. Dan sayapun mendapat beberapa pucuk surat yang antara lain menyebut;

- Kpd ustaz Abdul (Ahmad sebenarnya) Nawawi yang ceria tidak boring ada modul happy, bleh blik awal
- Assalamualaikum ustaz.. saya ingin mengucapkan terima kasih kpd ustaz krn byk bg tunjuk ajar kat modul sem ni. Semester ni, input yg sy dpt lebih byk drp sem lepas
- Saya rasa seronok & gembira bersama dgn ustaz dalam modul kali ini. Ustaz seorang yang kelakar dan peramah, sering memberi kata2 semangat dan perangsang kepada saya dan kawan2 agar maju di masa hadapan.. modul 2 2008
- Funny, sempoi, sporting, pandai attrack student bnyk joke, comel, suka gelak
- Seronok menjalani modul dgn ustaz Ahmad Nawawi harap-harap next modul dpt ustaz lagi..
- Ustaz mmg sproting la.. class ni jd havoc, the best ustaz in uitm...
- Asmkm. Terima kasih kpd ustaz, banyak bersabar ngan kiteorang. Sume enjoy ngan ape yg ustaz ajar. Akak bilik kim salam ngan ustaz, nama dia Marzatul Ain Yakb. Mintak maaf kat ustaz kalau ada wat salah, wat ustaz tersinggung.
- Saya sgt gembira krn dpt menjalani modul pada sem ini kerana ustaz dapat mengendalikan modul ini dgn baek. Jutaan terima kasih kpd ustaz.
- Ustaz, terima kasih banyak-banyak sebab bagi tunjuk ajar kepada kami. Kami amat menghargai jasa ustaz. Wassalam.
- Assalm ustaz, terima kasih. Saya memang enjoy dan happy kat modul ni. Ha ha.. ustaz memang besh..
- Moga dapat merealisasikan impian ustaz, sihat sekeluarga. Doakan kesejahteraan saya dan kejayaan. Harap ustaz x lupekan sy.
- Mula-mula saya masuk ke kelas nie memang bosan. Tapi ustaz banyak bagi idea dan perasaan seronok kepada saya dan rakan-rakan semasa menjalankan modul ini. Terima kasih ustaz
- Sy enjoy menyertai modul di bawah bimbingan ustaz.. terima kasih ustaz
- A’kum pembuka bicara. Usahlah biarkan hidup anda diselubungi misteri..
- Assalamkum.. ustaz ni bez sgt! Sporting gler! Mdul paling bes stkt neh y pnh sy dtg. Anyway, thanx ustaz! Truskan lg mjadi usaz yg best!!! J
- Selamat tahun baru cina. Gong Xi Fa Chi! He he.. ustaz best! Kelakar giler!

No comments: