Monday, January 26, 2009

BENGKEL PENULISAN NOVEL SEJARAH JOHOR II

Perbengkelan dengan Prof Abdullah Zakaria Bekas pelajar UiTMJ; Syuhada kini bertugas di DBP Johor

Novelis Zaharah Nawawi dan ustaz Nawawi.. perasan ler tu, belakang tu NuhaMelissa


Dengan Prof Abdullah Zakaria

Sekali lagi Yayasan Warisan Johor menganjurkan Bengkel berkenaan bagi mendedahkan kepada penulis kriteria penulisan sesebuah novel sejarah, khasnya bagi sejarah Johor seperti yang dikehendaki oleh penganjur. UiTM Johor dijemput dan diberi peluang sekali lagi hasil kerjasama yang dijalinkan selama ini. Malah amat terharu apabila tujuh peserta UiTM Johor dapat hadir dalam program ini; Puan Shima, Zety Natamulia, Lee Tan Luck, Ainol Hasanal, Zailani dan Zamri Miskam dan saya...

Bimbingan yang disampaikan Zaharah Nawawi (novelis), Prof Abdullah Zakaria, Hamzah Hamdani, Saleh Rahamat dan ramai yang lain amat bermakna kepada peserta.

UiTM Johor merakamkan penghargaan terima kasih kepada pihak YWJ yang membuka peluang seumpama ini dan kami juga merakamkan penghargaan tulus ikhlas kepada Pengarah UiTM Johor yang membenarkan kami mengikuti program seperti ini.

Best dapat jumpa tokoh penulis tanah air..

1 comment:

Melihat Kesunyataan said...

Assalammualaikum Ustz.,
Semoga kursus seumpama ini akan melahirkan karya-karya berupa novel sejarah yang bermutu. Kesibukan tugas diharap tidak menghalang kreativiti.