Wednesday, July 1, 2009

JAMBATAN KG BATU BADAK



Jambatan yang kami lalu setiap hari ini akan diroboh dan digantikan dengan yang baru yang lebih besar, tentunya.

3 comments:

mila said...

dulu saya pun selalu lalu atas jambatan ni....tapi sekarang dah tak lalu dah....dah pindah nilai..tapi dalam banyak2 jambatan, jambatan ni paling suspen sebab bila air naik kat bawah jambatan tu....rasa macam lalu atas air je....

HishamMB said...

Salam.

PM Ustaz, saya tak kisah dengan gambar jambatan tu walaupun dah lama tak lalu situ... yang menarik perhatian saya, hood enjin kereta di mana Ustaz ambil gambar ni. Kereta baru ke ustaz? he he

Tahniah.

HishamMB

Ahmad Nawawi said...

Hisham.. itukan kereta Unser saya... hai tuan ni.. aduh,aduh..