Monday, May 10, 2010

NEIL ARMSTRONG NAIK KE BULAN DENGAN SEORANG MELAYU

Ramai orang tidak percaya Neil Armstrong berjaya naik ke bulan pada tahun 1969. Banyak teori yang mengatakan NASA hanya memanipulasi bilik studio untuk menggambarkan suasana bulan, sedangkan bulan sebenar tidaklah tahu di mana.

Namun apa yang menarik persoalannya ialah ketika Neil Amstrong mendarat dengan selamat di bulan pada tahun berkenaan, didapati ada seorang Melayu bersamanya. Soalannya ialah, siapakah lelaki Melayu berkenaan?

Jawapannya, sila lihat komen...

11 comments:

Ahmad Nawawi Yaakob said...

Lelaki Melayu berkenaan ialah Selamat.. cuba perhatikan ayat berkenaan.. 'ketika Neil Amstrong mendarat dengan selamat..

he he, sori..

rossa alina said...

hahaha...lawak la ustaz ni..ingt kan pe la.. ;p

Zaqyah Rezzaq said...

Okay hahahahahaha, terkena sudaa..

Anonymous said...

Ustaz ada 1 lagi yang ikut tapi tak selamat mendarat iaitu AYAH PIN daripada Kerajaan Langit

Rina said...

hahaha... Pak Selamat yer?

Aziza Aini said...

*ingatkan sapa tadi* .. post yang menarik..

Anonymous said...

layari www.moontruth.com
sebenarnya cerita ustaz ada betulnya..ia dilakukan di permukaan bumi yang nampak macam bulan...bila dia turun, dah ada org yang sambut dia...

niMizisa~ said...

hahaha,ye tak ye

Anonymous said...

salam ustaz...omputeh pun ade nama selamat gak...tak semestinya nama selamat tu kepunyaan orang melayu jer...hehehehe...

Anonymous said...

Hi hi hi.... lawaks lawaks.... Tahniah 'Selamat'... Kreatif tol criter nih... Ha ha ha... ketawa takleh berenti nih... Ha ha ha...

Anonymous said...

Hi hi hi.... lawaks lawaks.... Tahniah 'Selamat'... Kreatif tol criter nih... Ha ha ha... ketawa takleh berenti nih... Ha ha ha...