Monday, June 7, 2010

SENTUHAN KASIH MEMBEKAS DI HATI





Syukur dan terima kasih kepada semua yang menjayakan Pelancaran TCA. Terima kasih kepada Prof MKI, pembiaya majlisnya. Terima kasih Suhaimi Mior Hassan dan keluarga yang menyumbangkan lagu Epilog dan dua lagu lain, (ada seorang ibu dari Kuala Paya yang datang semata-mata kerana peminat SMH), Puan Ainon dan Prof Abdullah Hassan (PTS), Ain Maisarah..

Tahniah Puan Roza yang sentuhannya berbekas. Tahniah Rabiatul Adawiyah, Zety dan Norzarina Johari pada pembacaan yang cukup berkesan.

Terima kasih kepada Urusetia Penganjur; Puan Jaja, Ju'a, En Ezan, Zul Azmi, Ina, Elly, Kak Mis, Zety, Jan, Che Ngah, kak Ani Jangga, Juyati. Kepada pihak Fasiliti, ILQAM, dan unit IT yang bersiap sedia sejak awal, terima kasih tidak terhingga.

Terima kasih kepada rakan, guru dan pelajar yang hadir menjayakan majlis. Yang datang dari Sabah, Kluang, Batu Pahat mahupun Segamat, semuanya memberi makna tersendiri.

3 comments:

student said...

segalanya cukup berbekas di hati.. inilah pengalaman pertama sy menghadiri majlis sebegini... terima kasih ustaz kerana usaha menjayakannya juga... tq

Anonymous said...

Ustaz,

haha..di sana sini istilah `bebekas.' Mungkinkah `bebekas' akan menjadi `parut?'

Ahmad Nawawi Yaakob said...

salam.. n tk kpd sdr student..