Tuesday, October 27, 2009

YANG DATANG DAN YANG PERGI



Hari ini UiTM Johor meraikan pemergian Prof Madya Ustaz Zaluddin Sulaiman, TP HEP yang dilantik sebagai PEngarah UiTM Negeri Sembilan mulai 1 November 2009. Selama 7 tahun bertugas sebagai HEP, tentunya terlalu banyak sumbangan dan jasa yang beliau taburkan kepada universiti.

Secara peribadi, saya rakamkan penghargaan terima kasih dan sekalung tahniah di atas kepercayaan universiti kepada Ustaz. (The first ustaz become a Pengarah UiTM) Saya juga mohon kemaafan andai kata ada yang tidak kena dalam tindakan dan perbuatan kita. Selamat berjuang di tempat yang baru.. Amanah ini tentu besar ertinya kepada Ustaz dan CITU, khasnya.

TPHEP diambil alih oleh PM Abdullah, dan selamat bertugas.. DOnt worry, ramai yang sedia membantu..

2 comments:

Anonymous said...

Benar sekali ucapan tuan. Harap CITU dapat mengadakan majlis meraikan sahabat kita dan mendoakan kejayaan beliau di tempat baru. Boleh juga kalau nak buat di JB, tapi mudahnya buat di Segamat aje.. Tahniah juga buat enta sebab ada khabar enta akan ke Shah Alam pula selepas ini. Eloklah buat majlis bersama dengan perpisahan PM Zaluddin, Us Lokman dan Us Dziauddin.. juga PM Ahmad Nawawi..

syuhada said...

tahniah juga buat ustaz zaluddin.

subhanallah.. mudahan Allah sentiasa mempermudahkan segala urusan ustaz.. :)