Friday, January 22, 2010

HATI DAN PERASAAN

Hati penuh cinta hingga melimpah-limpah.. sebab itulah cinta itu berputik entah ke mana-mana.. ha ha..

perasaan bercampur aduk antara jepun, melayu, cina dan india.. sebab itulah jadi rasa tak tentu hala..


ha ha ha...

Orang kata, jangan ikut hati nanti mati
jangan ikut rasa nanti binasa

so, nak ikut apa? Ikutlah wahyu, ikutlah sunnah, ikutlah syariat.. barulah cinta dan rasa yang bercampur aduk tu terarah pada jalan yang baik.. he he.. amacam kawan?

4 comments:

Melihat Kesunyataan said...

Ustaz,
Mengapa ada Jepun selain daripada Melayu, cina dan india?

pelita hati said...

hmmm...."racun minda orang islam"
mereka(orang2 yahudi)sangat takut dengan orang islam yg btul2 islam...

maka mereka mengatur perang salib kerana dendam atas kemenangan islam satu masa dulu...

kali ini mereka menemui formula untuk menang tak guna senjata...guna ubat pelali...

sekular, logik akal, harta, teknologi dan hiburan

ustaz, nak salahkan student jadi mcm ni pun tak guna sebab mereka tidak tahu liciknya setan dan nafsu yg sedang membaham hati,jiwa dan perasaan mereka

ok....boleh jadi baik kat u, balik rumah, rambut mak oren, rambut ayah merah..
itulah ubat mengalahkan oramg islam yg dijual yahudi
kita dapat percuma...takyah bayar

kalau beli dapat bonus g...kan ustaz?

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

日月神教-任我行 said...

2