Wednesday, January 20, 2010

MODUL 2 DIPLOMA

Bermodul dua diploma hari Sabtu 16 Jan, lebih mudah.. lebih enjoy dan menarik.. sekadar main-main, dan kita tetapkan sasaran maka jadilah yang terjadi sebagai modul.. Kemampuan kita terbatas, namun usaha tetap diteruskan untuk menghasilkan sesuatu..

lagu Aizat dan Yuna mengiringi program.. Sekadar menyentuh hati dan menarik perhatian remaja, hendaknya.

Antara komen perseta di akhir sesi (bertulis):

"nice to meet u, suka cara ustaz handle modul, hope kte leh jmpew lgi.. hu hu.. insyaallah.. good luck ustad, smile always, be hapi.

"cara peyampaian yang bersahaja dan kelakar, pembelajaran yang diberi lain daripada yang lain, seronok dan kelakar bila tengok ust menyanyi.

"ust best, x boring, sesuai dengan jiwa remaja

"ustaz nawawi memang best. Tak boring.. asyik melawak tp tegas kalau boleh nak modul dengan ustaz lagi sem depan.

"ustaz nawawi best orgnya, sporting, mengajar saya cara komunikasi mata dengan baik, penyampaian yg terang dan jelas, ustaz funny sgt, bertuah dpt kenal ustaz

'UR THE MAN, Tx 4 keep up the good work may Allah bless you

"Ustaz kelalar, dan teknik penyampaian berkesan sehinggakan saya begitu tertarik.

"Ustaz best, gempak, sronok dapat fc macam ustaz, moga ustaz dapat apa yang diinginkan.

"TQ cos jadi fasi kitaowg. best r ngan ustaz..kelakar. smoga ustaz happy selalu, wassalam.

"fun with u, pasal nyanyi tu.. saya fail sikit.. ustaz the best supporter, overall liku very muxh saya doakan kesejahteraan n keberkatan ustaz berkerjaya.

"ustaz best, enjoy bsama ustaz, tidak membosankan, TQ sebab menceriakan hari saya, dan saya tidak menyesal join modul ini.. salam

"Thanx a lot 4 da lessons today. ustaz mmg klakar giler. doakan kami OK. Pin..


Dan lain-lain...

No comments: