Monday, February 25, 2008

TEPUK LALAT

TEPUK LALAT

Dalam banyak program Modul Pembangunan Pelajar yang saya sertai – sebagai fasilitatornya- berbagai respon yang saya dapat. Antaranya komen yang ditulis;

- Ustaz pandai tarik perhatian pelajar, pandai mengubah suasana bosan kepada ceria.
- Terima kasih sbb buat saya bercakap sbb sy nie malas betul kalau nak involve dlm aktiviti
- Ustaz Best!!
- Ustaz best, enjoy blajar ngan ustaz. Happening
- Sesi bersama ustaz tak pernah membosankan
- Harap dapat bersama ustaz lagi sem depan
- Enjoy, happy, byk cakap, kelakar, dpt dengar lagu
- Dapat tingkatkan percakapan dan komunikasi saya
- Lebih yakin diri
- Menjadi lebih berani
- Semoga panjang umur & murahkan rezeki pada ustaz dapat isteri ramai anak banyak
- Dapat bercakap dgn audiance d lebih yakin
- Happening dgn skill y ustaz sampaikan
- Modul ni seronok, x rasa boring n dpt fasi sporting best
- Ustaz berjaya menyampaikan mesej kepada pelajar
- Ustaz x boring
- Ustaz best, ustaz ceria, seronok dpt fasi dgn ustaz KEEP IT UP I’LL MISS U!!
- Dan banyak lagi

Antara yang saya buat ialah tepuk lalat. Nak tahu macam mane? Reply dalam blog ini.

3 comments:

muhammad said...

salam. Bagai mana tepuk lalat tu?

www.muhammadridwanto.wordpress.com

AhmadNawawi said...

tepuk lalat; just utk main-main. caranya; 1. bunyikan lalat terbang eg buzzz ramairamai.. 2. tepuk sama2 sekali depan (tanyalah; dah mati ke belum, belum.. 3. tepuk atas sekali, tanya lagi.. anggapkan lalat hinggap kat hidung pula, 4. tepuk kat hidung 2 kali.. tanya lagi dah mati ke? 5. ambil spry dan sembur (bunyikan bunyi spry) dan mati.. (pijak)... main ramai2 akan lebih ceria. menghidupkan suasana.

EELYA_KHADEEJA said...

assalamualaikum...
saya xnak tanya sebab saya dah tahu...
saya salah seorang pelajar yang dapat ustaz sebagai fasi...mmg best giler la dapat ustaz jd fasi saya...hrp2 next sem dpt lagi walaupum impossible....